Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P37a77v16e10l 68V38l22a59s

21. 3. 2016 19:46

Merkelové to přinese věčnou slávu,.dokázala prosadit zničení Evropy bez boje a tím předstihla Hitlera. V budoucnu nikdo nebude vědět kdo to byl Kohl ale o Merkelové a Hitlerovi bude vědět každý. Všichni věděli, že s Turkem se nedá dohodnout, ale politická korektnost velela dělat, že se Evropa nepotápí a Merkelová je jednička. Konec konců co zbývalo? Jsme kolonií Německa. Německé firmy vlastní v Evropě skoro všechno, zisky putují do Německa a tam se i zdaňuje. Je to doslova Klondayk.

3 0
možnosti

No a to mi právě vrtá hlavou: je-li Evropa kolonií Německa, které si z ní udělalo zlatou slepičku, proč si ji tedy chce zaříznout? Pro věčnou slávu jedné kancléřky? Ba ne, takhle mi to do sebe nezapadá. Krom toho Evropa je pořád složena ze spousty států, takže Evropa nemusí být (zatím) celá ztracena. Ovšem nahnuté to už máme dost.

0 0
možnosti
Foto

Díky za upozornění, opravila jsem si (asi jediný) překlep v textu Kaddáfího Zelené knize, již analyzuji podrobně http://petrahavelkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=499998

knihu jsem důkladně četla od a až do Z přeloženu do angličtiny

Za tím, že do Evropy spadá část Turecka, Ruska a Ukrajiny si trvám, a počet obyvatel cca 770 mil je jen čistě evropské části. O žádném tisku peněz nepíšu, nepíšu ani o polovině věcí, co se zde píše.

Zdroje cituji, ale ne vždy, někdy mám v článku cca 10 až 15 zdrojů, jmen včetně prokliků.

V disertaci jsem jich měla tak přes 500.

0 0
možnosti
Foto

Článek mě pobavil, děláte mi neuvěřitelnou reklamu. Ještě jsem se tak nenasmála, že někdo skočil na můj předaprílový vtípek. ;-D

Neposkytnete mi svůj email anebo skype? Ráda bych si s vámi vyměňovala názory po celou noc.

Už mě přestalo bavit skypovat si Pákistánci anebo držiteli titulů z Cambridge egyptského původu, jsou tak únavně nudní. Všichni na jedno kopyto. Tady máme konečně vyhraněný názor.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS