Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HV

No fíha... Klik jsem na odkaz [4] a můžu říct, že mi proběh mráz po zádech... Fuj tajksl.

1 0
možnosti
MK

R^R^ Skaut je jedna položka, nejvíce a mnohem vážněji bude ohrožena škola, kde už sluníčka podvědomě nebo záměrně přes multikulturalismus vymývání mozků započali!!!

3 0
možnosti
MV

Za skauta se stala eurounijní verze pionýra. Politické vymývání mozků mladým lidem. A opět pod taktovkou levice, jako za komoušů. EURv

15 0
možnosti
KB

Poprvé, co se nezakazuje, ale zneužívá k (de)formování dětí. Nacisti i komunisti byli málo kreativní, když jen zakazovali..:-(

6 0
možnosti
JN

Odhlašovat děti ze skauta nemusím. Nikdy jsem je tam nepřihlásil.

3 1
možnosti
VJ

Odhlásit děti ze skautu? Nepomůže. Vzpomeňte, "převychováme i vaše děti". Cesty jsou, zdroje jsou, možnosti jsou, máte to marné.

8 0
možnosti
JH

To, že se na udávání podílí Člověk v tísni už dnes nemůže nikoho překvapit, ten Skaut je ovšem na pováženou...

14 2
možnosti

P14a45v89e62l 23Š87e53d52ý

4. 9. 2017 12:51

Vždy jsem si říkal že nikdy nenapíšu, že kdysi to nebo ono. Ale je pravda jedna věc staré věci se vrací a vyučujeme bonzactví a podvádění a lhaní. Něco je špatně. A úpřimně v některých věcech byli komouši čučkaři

21 1
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1270x
Jsem obyčejný chlap. Milovník zvířat i dobrého jídla. Občas zůstávám v údivu nad tím, co přináší život, občas mne náš svět vytáčí. Tak bych se rád podělil.

Seznam rubrik