Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J48a61r76a 61R80a39n25k

17. 2. 2018 3:20

Prominte, autore ale citoval jste dole Niemuellera, ale spatne, v jeho citatu slo o Zidy, ne ty Vase.

0 1
možnosti
KB

Zprofanovaný až profláknutý citát jsem již slyšel a četl v různých modifikacích, proto jsem se obrátil na strejdu Gůgla. A ten jej V ORIGINÁLE uvádí tak, jak jsem jej uvedl já.

A nespojujte si mne prosím s jakoukoliv ideologií, nemám rád pravolevé škatulkování, fandím zdravému rozumu a tomu, co prospívá mé zemi.(Neznáte náhodou politickou stranu, která by TOTO uplatňovala ve svém programu?)

2 0
možnosti
JR

J81a80r93a 13R18a26n80k

17. 2. 2018 3:14

Zkuste Rusko, staci hodit na google v anglictine.

0 2
možnosti
KB

Kde v mém blogu čtete co o Rusku? 8-o Já odmítám především SVOU cenzuru U SEBE doma. Teprve potom mne zajímají takové odlehlé části světa, jakými jsou např. Rusko či Kanada.:-P

2 0
možnosti
Foto

a což teprve cenzura jinde

1 0
možnosti
HP

Co píšete, je blbost. Vyzkoušel jsem poslat s údajně zakázanými slovy a mail bez problému dorazil. Takže jen šíříte dezinformace. Příště si raději pořádně ověřte, než budete o něčem psát.

2 1
možnosti
KB

Kdybyste si přečetl články z odkazu, dozvěděl byste se, že: jsou určitá specifika a podmínky (šmahem se všechno všude nezakázalo), že tuším Parlamentní listy byly od čtvrtka zprovozněny etc. Nechtěl jsem blog zbytečně prodlužovat technikáliemi a popisy, které naleznete v těch odkazech.

Děkovat ani omlouvat se mi nemusíte. ;-)

2 1
možnosti
OP

Bolševik takovou cenzuru neprováděl pouze proto, že, ta technologie neexistovala. Jenže Bolševik s tzv. pádem komunismu nevymřel, pouze převlíkl kabát. Mně to až tak moc nevadí, protože lidé jsou dnes orientovaní hlavně na hnití a tohleto má šanci je alespoň trochu probudit a udržet v ostražitosti

2 0
možnosti
JK

Jsou v seznamu i weby, které už pár let nejsou aktuální)))))) No, jelikož znám mnoho lidí od alternativního zpravodajství a sám jsem jej dělal a dokonce se neobjevil na jejich seznamu, mohu konstatovat pouze jediné. Na jakém analytickém základě byla vyhodnocena nedůvěryhodnost těchto webů? Na žádném, jsou to jenom pocitovky lidí, kteří nemají žádnou zkušenost z alternativním zpravodajstvím a přesto se vydávají za aktivisty, nedejbože ze disidenty. Alternoval jsem Čt24 skoro pět let a ani Jakub Janda a Smatana, hlavní konspirační cenzoři na ni nic nenašli závadného. Asi to bude tím, že jsem měl vše ověřené z mnoha zdrojů, jako první i s alternativními weby jsme upozornili na vznikající IS a jeho náborové kampaně prostřednictvím FB, kdežto tito cenzoři mlčeli, nebo jejich ega byly ještě v plenkách.;-D

1 0
možnosti
JR

J34a58r23a 44R69a32n49k

17. 2. 2018 8:16

Ono u tech alternativnich vetsinou pochazejicich z vychodu, neni o co statRv

0 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
JV

No tak strašné to nebude, když zde na iDnes můžete propagovat ty kanální portály .

5 7
možnosti
AM

A86d56a22m 63M95a11l27ý

16. 2. 2018 8:17

Ty vaše zdroje to je kvalita. Bytelná záruka demokracie Rv:-/

4 1
možnosti
KB

Dnes tyto, zítra ty méně zlobivé...

Znáte ten citát pana Niemöllera: Když přišli nacisté pro komunisty, mlčel jsem?

9 2
možnosti
OU
KB

Přece jen trochu bych odlišoval veřejný prostor (jakým diskuze a FB bezpochyby jsou), kde může majitel s příspěvky nakládat podle svých pravidel (dle hesla má garáž - má pravidla; tím neříkám, že s tím souhlasím) a něco jiného je soukromá pošta, kde jaksi platí ono listovní tajemství a trochu jiný přístup od poskytovatele. Nebo by alespoň měl platit.

7 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS