Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ještě štěstí, že se někdo nechytil na dihydrogen monoxid, který je naprosto příšerný. Stačí jeden doušek, a smrti se nevyhnete.

Však také jistá skupina studentů bojovala za jeho zákaz.

R^

0 0
možnosti
Foto

A ten příběh s těmi Kafry je znám z jakých zdrojů? Ne náhodou pouze od těch kolonizátorů?

Geologicky i botanicky platí, že sice mohlo v minulosti být přítomna v atmosféře vyšší hladina kysličníku uhličitého v atmosféře, ale současně platí, že fauna a flora měly trochu jinou podobu. Aspoň pokud jsem viděl Cestu do pravěku. Takže tam lidstvu nevadilo ani zvyšování hladiny oceánu a Londýn a New York pod vodou. Ba dokonce je možné, že neexistoval Golfský proud.

0 0
možnosti

Pokud Kafři nekolportovali periodika či neměli zpravodajský web, bojím se, že to bude písemně zaznamenáno jen od těch kolonizátorů...

Prvohory byly dost odlišné, nicméně éra třetihor už mi přišla celkem současná. Krom toho čtvrtohory jsou svojí délkou zatím spíše přívěšek třetihor po razantním ochlazení...

1 0
možnosti
Foto

Jenže dnešní neomarxistická slunéčka jsou jako bolševici. Vědecké údaje, které se jim nehodí do jejich ideologického krámu, jsou nepřípustné a objektivně škodí pokroku. Prostě Orwell říznutý gnosí.

3 0
možnosti

J43i86r48i 36T26i18c86h72y

2. 10. 2019 18:18

Mensi poznamka: kyslicnik uhlicity (ceske chemicke nazvoslovi podle prof. Votocka), jinak carbon dioxide.

0 0
možnosti

Správně tedy není slovo oxid nebo slovo kysličník? Nebo vadí ta chemická zkratka?

0 0
možnosti
Foto

Karma. Je mi to zcela srozumitelné a uvěřitelné, neb mám klasické technické vzdělání střední úrovně a byl jsem dlouholetý provozák, takže logiku jsem rovněž musel občas provozovat a ještě jsem to nezapomněl :-) Jen takovej provokativní dotaz: Nebojíte se, že taky budete odněkud "odejit", když jste se takhle veřejně odkopal? ;-) S Vašim svolením budu Váš blog sdílet na svém profilu. Možná si jej přečte více lidí. R^

8 0
možnosti

Jsem "krytý" těmi ozdrojovanými odkazy. ;-)

Ten nazvaný Kam se ztratil oxid uhličitý je anonymně nepřístupný, ale za přečtení rozhodně stojí.

2 0
možnosti
Foto

Nojo, ale Greta ty molekuly CO2 kolem sebe vidí a strašně ji to děsí.... ;-)

3 0
možnosti
Foto

Možná, že by jí pomohl Alobal kolem hlavy.

4 0
možnosti
  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1254x
Jsem obyčejný chlap. Milovník zvířat i dobrého jídla. Občas zůstávám v údivu nad tím, co přináší život, občas mne náš svět vytáčí. Tak bych se rád podělil.

Seznam rubrik