Diskuse
Kecy v kleci
Děkujeme za pochopení.
Z49d69e70n54ě26k 43B45e39n31d78a
Ještě jedna perla z původního článku: Agentura pro sociální začleňování přitom spočítala, že stát zaplatí za člověka s nedokončeným středoškolským vzděláním 13 milionů korun za jeden pracovní život.
Znamená to, že stát doplácí na řemeslníky, prodavačky, metaře a dělníky na lince, kteří mají sotva základní vzdělání a přitom denně dřou 8-12h? Kdo brání "znevýhodněným" přihlásit se o práci třeba ve Škodovce místo Bulharů za excelentní plat?
Buď Mačí lže nebo by se Agentura pro sociální začleňování měla omluvit všem manuálně pracujícím lidem.
Z55d62e22n96ě18k 81M56a64t52u94š43k14a
ale prdlajs segregace, pouze špatné zkušenosti s jistou množinou našeho obyvatelstva.
M53i48c57h17a33l 31S95v97o96b60o67d51a
Dobrý den. S paní Pavlíkovou jste správně upozornili na tolik opomíjenou příčinu.
Na druhou stranu ale musím konstatovat, že pořád existují i slušní romové, kteří jsou terčem předsudků.
Jestliže Rom svým chováním dokáže, že má pracovní návyky a bydlí potichu a vychází se svými sousedy, proč je takový jedinec pořád terčem předsudku? Když vezmu vaši analogii s vlkem, tak je odsouzen proto, že je šedý, aniž by snědl ovci.
Chápu vás a všechny. Bydlím v Karlovarském kraji, Znám Chodov, Rotavu, Kraslice, Sokolov...... Ten poměr slušných vs neslušných je velký. Ale v prvních třídách, kdy se rodiče teprve seznamují se seznamem žáků rodiče nehodnotí snědené ovce, ale jméno a příjmení žáků na seznamu - tedy barvu srsti - to je pravda. Musím ale uznat, že jste také napsali pravdu.
Proto si myslím, že by nárok na příplatek na dítě pro nezaměstnaného a nárok na daňovou úlevu na dítě pro pracujícího měl být podmíněn školní docházkou a chováním potomka ve škole tak aby nárok na oba státní benefity měl smysl.
V80l50a67d80i24m62í81r 45K15r40o56u65p60a
Také mi ten článek hnul žlučí. Tolik vět, tolik slov ... a přitom se ten novinář ani byť jen ždibíček neotřel o základní otázku - PROČ ty "bílé" děti z těch škol odcházejí? Ani slovo o tom, jestli třeba nemají s romskými spolužáky problémy stran ehm... častého fyzického kontaktu, častých pochval stran svačin, které maminky "bílým" dětem každý den připravují, nebo prostě jen toho, že ve škole, kde se musí výuka a její tempo podřizovat ne jednomu, ale většině jaksi pomaleji chápajícím dětem, to ty bystřejší prostě nebaví...
K38a66r81e55l 68B24a24b42i86c26a
Naprosto přesně! A na základě blbých premis se začne odstraňovat problém, žel neodstranitelným způsobem. Budou do toho sypat naše hrachy. Nakonec někoho "napadne" uzákonit předepsaný počet výuku rozleptávajících elementů do každé třídy. Výsledek: problém neodstraněn, prachy přerozděleny, úroveň výuky jako u zulukafrů. Chce se mi zvracet.
B53ě71l31a 33H46o89r23á84k71o42v83á
To je tak když pomatenci nechtěj přiznat pravdu a vymejšlej tendenčně že za vše může bílej rodič.
S tou méně obsazenou školou je to přeci přesně naopak S méně žáky se může učitel kvalitně věnovat každému a tím je třída zvýhodněna a může se naplno projevit kvalita učitelů a materiálu co dostanou, bez výmluv na nepřátelské prostředí od bílejch
Kontrolní otázka: Kolik těch řešitelů jejich navrhovaným řešením posílá své děti do takových škol
E65v93a 14S60v61o51b21o49d44o93v33á
Pokud na školách učí srovnatelní učitelé a ve třídách je srovnatelný počet žáků, stejnou vzdělávací příležitost mají všichni.
K23a19r91e38l 45B55a90b55i84c32a
Přesně to mi logika věci napovídá. Pokud je navíc +/- stejná i materiální podpora výuky, proč hovoříme o vyloučenosti a znevýhodněnosti?
- Počet článků 77
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1254x