Diskuse

Kecy v kleci

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Ještě jedna perla z původního článku: Agentura pro sociální začleňování přitom spočítala, že stát zaplatí za člověka s nedokončeným středoškolským vzděláním 13 milionů korun za jeden pracovní život.

Znamená to, že stát doplácí na řemeslníky, prodavačky, metaře a dělníky na lince, kteří mají sotva základní vzdělání a přitom denně dřou 8-12h? Kdo brání "znevýhodněným" přihlásit se o práci třeba ve Škodovce místo Bulharů za excelentní plat?

Buď Mačí lže nebo by se Agentura pro sociální začleňování měla omluvit všem manuálně pracujícím lidem.

2 0
možnosti
Foto

ale prdlajs segregace, pouze špatné zkušenosti s jistou množinou našeho obyvatelstva.

3 0
možnosti
MS

Dobrý den. S paní Pavlíkovou jste správně upozornili na tolik opomíjenou příčinu.

Na druhou stranu ale musím konstatovat, že pořád existují i slušní romové, kteří jsou terčem předsudků.

Jestliže Rom svým chováním dokáže, že má pracovní návyky a bydlí potichu a vychází se svými sousedy, proč je takový jedinec pořád terčem předsudku? Když vezmu vaši analogii s vlkem, tak je odsouzen proto, že je šedý, aniž by snědl ovci.

Chápu vás a všechny. Bydlím v Karlovarském kraji, Znám Chodov, Rotavu, Kraslice, Sokolov...... Ten poměr slušných vs neslušných je velký. Ale v prvních třídách, kdy se rodiče teprve seznamují se seznamem žáků rodiče nehodnotí snědené ovce, ale jméno a příjmení žáků na seznamu - tedy barvu srsti - to je pravda. Musím ale uznat, že jste také napsali pravdu.

Proto si myslím, že by nárok na příplatek na dítě pro nezaměstnaného a nárok na daňovou úlevu na dítě pro pracujícího měl být podmíněn školní docházkou a chováním potomka ve škole tak aby nárok na oba státní benefity měl smysl.

1 0
možnosti
Foto

Není kouře bez ohně...

1 0
možnosti
Foto

Také mi ten článek hnul žlučí. Tolik vět, tolik slov ... a přitom se ten novinář ani byť jen ždibíček neotřel o základní otázku - PROČ ty "bílé" děti z těch škol odcházejí? Ani slovo o tom, jestli třeba nemají s romskými spolužáky problémy stran ehm... častého fyzického kontaktu, častých pochval stran svačin, které maminky "bílým" dětem každý den připravují, nebo prostě jen toho, že ve škole, kde se musí výuka a její tempo podřizovat ne jednomu, ale většině jaksi pomaleji chápajícím dětem, to ty bystřejší prostě nebaví...

6 0
možnosti
KB

Naprosto přesně! A na základě blbých premis se začne odstraňovat problém, žel neodstranitelným způsobem. Budou do toho sypat naše hrachy. Nakonec někoho "napadne" uzákonit předepsaný počet výuku rozleptávajících elementů do každé třídy. Výsledek: problém neodstraněn, prachy přerozděleny, úroveň výuky jako u zulukafrů. Chce se mi zvracet.

1 0
možnosti
BH

To je tak když pomatenci nechtěj přiznat pravdu a vymejšlej tendenčně že za vše může bílej rodič.

S tou méně obsazenou školou je to přeci přesně naopak!! S méně žáky se může učitel kvalitně věnovat každému a tím je třída zvýhodněna a může se naplno projevit kvalita učitelů a materiálu co dostanou, bez výmluv na nepřátelské prostředí od bílejch:-P

Kontrolní otázka: Kolik těch řešitelů jejich navrhovaným řešením posílá své děti do takových škol?

5 0
možnosti
ES

Pokud na školách učí srovnatelní učitelé a ve třídách je srovnatelný počet žáků, stejnou vzdělávací příležitost mají všichni.

5 0
možnosti
KB

Přesně to mi logika věci napovídá. Pokud je navíc +/- stejná i materiální podpora výuky, proč hovoříme o vyloučenosti a znevýhodněnosti?

3 0
možnosti
  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1254x
Jsem obyčejný chlap. Milovník zvířat i dobrého jídla. Občas zůstávám v údivu nad tím, co přináší život, občas mne náš svět vytáčí. Tak bych se rád podělil.

Seznam rubrik