Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..... mě na něm fascinuje ten bezbřehej optimismus!,- von úplně v klidu kráčí vstříc gilotině a ještě je schopnej sa na schodech votočit k davu a hulákat : "poďte do fronty za mnou, nikeho to nebude bolet,- za to vám ručím vlastní hlavou

10 1
možnosti

J30a59n 33R29á53ž

11. 12. 2023 15:17

Dělat si legraci z pana Fialy už je trochu obehrané, i když se pan premiér se pořád snaží , aby důvody vtipálkům nedošly, Legraci jsme si dělali z předlistopadových komunistických papalášů a oni si z toho nic nedělali stejně, jako si z toho dnes ani pan Fiala zřejmě nic nedělá.

To, že je premiér svými projevy až trapný mne vrásky nedělá, ale dělá mně je, že Fiala dnes, stejně jako Jakeš v předlistopadovém období, není schopen předložit občanům reálnou vizi, jak dostat republiku z velkého hospodářsko sociálního průšvihu ve kterém se nachází, Mám oprávněné pochybnosti, zda je vláda Petra Fialy odborně vůbec schopná předložit občanům uvěřitelný harmonogram nutných opatření, které chce uskutečnit k ozdravění státních financí i ke stabilizaci cen ve spotřebním koši obyvatel. A to mne upřímně děsí!

9 1
možnosti

Neklesejte na mysli. Třeba se po svém desátém úspěšném zvolení k nějakému stabilizačnímu kroku společně vzchopí. Konečně totiž začne slábnout přetrvávající vliv Babiše, který Péťovu vládu dosud hodně ovlivňuje...

4 0
možnosti

Zasloužená dezolátní karma

7 0
možnosti

Původně jsem si myslel, že ODS převzal fundovaný profesor, ale dnes vidím, že premiér ověnčen tituly je pouhým progresivistickým lajdákem s hnacím palivem pirátů.

13 0
možnosti
  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1254x
Jsem obyčejný chlap. Milovník zvířat i dobrého jídla. Občas zůstávám v údivu nad tím, co přináší život, občas mne náš svět vytáčí. Tak bych se rád podělil.

Seznam rubrik