Karel Babica

Kde jsou má práva?

16. 02. 2017 21:55:00
Mému předsevzetí prožít si naplno a pro mě uspokojivě svůj život je neustále bráněno byrokratickými překážkami a vůči menšinám netolerantními zákony. Tyto řádky vznikly poté, co jsem se rozhodl nedusit to již více v sobě.

Naprosto nechápu, proč mám být diskriminován a krácen na svém právu prožít si svůj život podle svých představ. Chtěl bych se oženit se třemi manželkami, přičemž dvě z nich jsou zatím mladistvé a základní školou povinné.
No a protože jsem i tak trochu bi, chtěl bych současně konzumovat také svůj již déletrvající vztah se starším, zkušenějším mužem s pomocí registrovaného partnerství.
Mám ale ještě jeden požadaveček. Jsem totiž zároveň i docela malounko zoofil. Nejedná se o žádnou velkou závislost, jen bych prostě rád sdílel ve společné domácnosti partnerství také se svou milovanou ovečkou.
A samozřejmě si přeji, aby v mé domácnosti nechyběly děti. Protože od svých dvou manželek se zatím dětí nedočkám a můj partner touží po našem společném potomkovi, rád bych s ním adoptoval alespoň jedno dítě a jedno jehňátko. To jehňátko teda ne kvůli němu, ale kvůli mé ovečce.
To by nám úplně stačilo ke štěstí, než by se naše velká rodina rozrostla o přírůstky od mých tří manželek.
Rád bych si žil spokojený, harmonický život, oproštěný od nechápavých, nenávistných či odsuzujících reakcí těch, kteří v tom spatřují něco zvráceného.
Já osobně to pojímám jako odvážnou výzvu. Jako něco avantgardního.

Bohužel teď, když nám zrušili hatefree, bude mé společenské postavení o poznání těžší. Stále netrpělivě čekám, kdy přijde ta doba, která lidi zbaví jejich předsudků.
Ačkoli s těmi předsudky bych se snad časem i nějak vyrovnal.

Tou skutečnou překážkou zatím pro mne jsou naše zákony a naše úřady. Nevěřili byste, jaké klacky pod nohy jsou mi házeny. Ještě tak to registrované partnerství,
s tím jsou ty problémy nejmenší. Ale kvůli manželkám budu nucen vycestovat někam na střední východ a pak se složitě vracet přes státy EU (které takové svazky akceptují) oklikou zpátky sem.
A s ovečkou? S tou mi zatím štěstí není nakloněno vůbec.
A fakt jen slabou náplastí pro mne je, že kdybych teď náhodou čekal miminko, ponesu označení těhotný člověk...[1]

Jestli mám být upřímný, tak vznik těchto řádků zapřičinil článek, na který jsem tuhle narazil [2]. Matně si totiž vzpomínám, že se při přijímání tohoto zákona [3] diskutovalo o diskriminaci těchto párů třeba při pobytu v nemocnicích. Nebo kvůli dědictví. A pokud mne paměť neklame, padla tam tehdy i slova, že cílem rozhodně není možnost získávat děti do vlastní péče, což potom skutečně tento zákon neumožňoval.[3]
Čas oponou trhnul, další overtonovo okno se otevřelo, další kolečko salámu bylo odkrojeno - a voilà: máme tady tatínku a tatínka (nebo mám a tát, nechme se překvapit).
Co si myslíte, že bude na řadě dál? Zoofilie nebo pedofilie?

Vrabci na střeše si zlými jazyky zaštěbetaly, že Petr Laně se prý kdysi jmenoval Petra Laniková. Opravdu nevím, vrabci totiž s odkazy nepracují. Ale pracuje s nimi např. Ares [4]. A tam už se jméno Petr Laně vyskytuje i s datem: 24.9.2014. Vraťme se k článku: Petr Laně (jde o téhož jednatele spolku?) usiloval o adopci dítěte už v roce 2014. Tehdy ovšem předem věděl, že neuspěje...
Takže se nám hezky uzavřel kruh a to heslo spolku, že sexuální orientace a identita není rozhodující pro kvalitu lidského života, zvítězilo. Fajn.
Jen se malinko obávám dalšího vítězství, které nepochybně přijde...

[1] http://www.napalete.sk/britska-lekarska-asociacia-zavadza-pojem-tehotny-clovek/

[2] http://echo24.cz/a/iaMUN/prvni-dva-gayove-v-cesku-ocekavaji-miminko

[3] https://www.novinky.cz/domaci/72336-homosexualove-se-dockali-registrovaneho-partnerstvi.html

[4] http://rejstrik.penize.cz/22895507-platforma-pro-rovnopravnost-uznani-a-diverzitu-z-s

Autor: Karel Babica | karma: 38.24 | přečteno: 1925 ×
Poslední články autora