Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Nácek Kotleba,jen hloupě provokuje a hlupáci mu na to skáčou a vidí v něm "hrdinu"...proč nácek?Tak Kotlebu a jeho stranu označil prezident Zeman,ne žádná neziskovka a tentokrát mohu s prezidentem zcela vyjímečně souhlasit...

1 0
možnosti
PB

P17e48t96r 57B45u84r52i40a37n

30. 7. 2017 16:59

Nevím, jak se dá poslanou částkou od někoho někam provokovat. Pokud by to totiž policajti sami nerozmázli, naprosto vůbec nic by se nestalo.

Tak schválně, zkuste mi poslat 1488kč a budeme sledovat, kdo všechno si toho v tomhle státě všimne!

1 0
možnosti
PB

..... hmmm,- tak to bude mit David Pastrňák v NHL vééélkej problém ;-D!!!

2 0
možnosti
KB

Boj proti rasismu může nabývat různých podob. ;-)

3 0
možnosti
AT

Za prvé nejste první, už se nad tím jeden z vašich kolegů spravedlivě rozhořčil.

Za druhé, jednalo se jen o oznámení, jestli dojde na obžalobu nebo dokonce soud je ve hvězdách.

Za třetí, samozřejmě, že se jedná o úmysl, Kotleba chtěl prostě provokovat a přitáhnout pozornost. A ví dobře, že tohle je slabý argument pro nějakou perzekuci

4 2
možnosti
KB

Ano, pracovali jsme nezávisle na sobě a já na to bohužel přišel, až jsem byl hotov. Chvíli jsem zvažoval, zda mám či nemám...

Proto jsem to taky pojal odlehčeně a pokusil se o prvky humoru.

Nakonec převážila lítost nad protvořeným časem... :-)

2 0
možnosti
Foto

1488 je divná částka na darování(přirozeně zaokrouhlíme na 1500), nicméně, pokud nectí zásadu in dubio pro reo, pak opravdu už demokracii nemají.

0 0
možnosti
KB

Netuším, jak došel k té částce, ale zdá se, že při troše snahy a kreativity není problém vznést obvinění při jakékoliv výši částky ;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1270x
Jsem obyčejný chlap. Milovník zvířat i dobrého jídla. Občas zůstávám v údivu nad tím, co přináší život, občas mne náš svět vytáčí. Tak bych se rád podělil.

Seznam rubrik